Пошуковий запит: (<.>A=Бучинська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Бучинська О. В. Регенераційний цикл як модель управління циклічністю в АПК [Електронний ресурс] / О. В. Бучинська // Економіка АПК. - 2015. - № 7. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2015_7_19
|
2. |
Бучинська О. В. Реклама та PR: дві сторони сприйняття [Електронний ресурс] / О. В. Бучинська // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту. - 2014. - № 4. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvhastat_2014_4_9
|
3. |
Бучинська О. В. Психологія кольору як метод якісного маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Бучинська // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 1(1). - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_1(1)__19
|
4. |
Бучинська О. В. Психологія в маркетингу: мотиви прагнення володіти товарами розкоші [Електронний ресурс] / О. В. Бучинська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 143-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_4_28
|
5. |
Бучинська О. В. Можливості використання сучасних PR-технологій у політичному передвиборчому процесі [Електронний ресурс] / О. В. Бучинська // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 15. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_15_34
|
6. |
Бучинська О. В. Перспективні напрями розвитку рекламного ринку [Електронний ресурс] / О. В. Бучинська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 20(1). - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_20(1)__17
|
7. |
Бучинська О. С. Поняття підстав криміналізації (декриміналізації) діянь [Електронний ресурс] / О. С. Бучинська // Журнал східноєвропейського права. - 2021. - № 84. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jousepr_2021_84_10
|
8. |
Бучинська О. М. Психологічні основи формування потреб і мотивів особистості в процесі виховання [Електронний ресурс] / О. М. Бучинська // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2016. - Вип. 6. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2016_6_40
|
9. |
Бучинська О. В. Взаємозв’язок наявності у споживачів реклами гендерних стереотипів та ставлення до сексистської реклами [Електронний ресурс] / О. В. Бучинська, О. Б. Давліканова, І. Л. Лилик, О. І. Яшкіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 71-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2021_5_4_9
|
10. |
Шанчук А. І. Досвід участі ДНТЦ ЯРБ в дослідницьких програмах Євратому [Електронний ресурс] / А. І. Шанчук, С. В. Калтигіна, Ю. В. Єсипенко, Т. А. Мурзіна, О. В. Петренко, О. А. Бучинська, Я. М. Грибан // Ядерна та радіаційна безпека. - 2022. - Вип. 4. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ydpb_2022_4_9
|